tag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post3879872827049507670..comments2021-12-22T18:05:35.231+01:00Comments on velomobiel over de alpen: Geheime missietetetetelacoursehttp://www.blogger.com/profile/01314111261966952926noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-10145476691860498562014-01-20T20:32:55.648+01:002014-01-20T20:32:55.648+01:00Hoi Adri,
Ja het grote wachten is begonnen, vijft...Hoi Adri,<br /><br />Ja het grote wachten is begonnen, vijftien weken maarliefst. <br />we tellen de seconden af....<br /><br />Greetz Rudolftetetetelacoursehttps://www.blogger.com/profile/01314111261966952926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-42441304728663911152014-01-19T22:42:23.775+01:002014-01-19T22:42:23.775+01:00Hoi Rudolf,
Proficiat! Een mooie fiets en superli...Hoi Rudolf,<br /><br />Proficiat! Een mooie fiets en superlicht! Dat gaat zeker goed komen in de beklimmingen! Ook zeer netjes afgewerkt als ik het zo lees, maar dat mag ook wel voor dat geld....<br />Wat is de levertijd bij Beyss?<br /><br />Groeten, Adri.De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-31902321178603863562014-01-19T20:23:52.945+01:002014-01-19T20:23:52.945+01:00Hoi Wim,
Ik heb ook erg lang gekeken naar de WAW...Hoi Wim, <br /><br />Ik heb ook erg lang gekeken naar de WAW, vanwege het lage gewicht. Voor mij toch afgevallen vanwege afwerking, en prijsniveau. (je zit al gauw op 9000,- bij een WAW met de gewenste opties). Met de Evo zit ik daar 800,- euro onder, en dan is die nog twee kilo lichter ook . (kun je weer twee bidons extra meenemen ;-) )<br />Pjotr320 is in elk geval heel enthousiast over zijn Evo als dagelijks vervoermiddel, en ik denk dat ik dat ook ga worden. Hoewel ik nog wat op flintstonen moet verzinnen. Mocht er in de toekomst nog wat beters op de markt komen, dan kunnen we altijd nog een keer verder kijken. tetetetelacoursehttps://www.blogger.com/profile/01314111261966952926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-72832105798962054212014-01-18T23:07:35.229+01:002014-01-18T23:07:35.229+01:00Ik ben wel jaloers. Ik vind de Evo-K een erg mooie...Ik ben wel jaloers. Ik vind de Evo-K een erg mooie fiets. Heeft bij mij lang op een gedeelde 1e plaats gestaan met de WAW. Uiteindelijk heb ik voor het praktische gekozen en is het een XS geworden. Iets meer geschikt als forenzen-fiets en de fabrikánt zit iets dichterbij :) Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-56032368869487013942014-01-18T22:13:13.104+01:002014-01-18T22:13:13.104+01:00Hoi Peter,
De tourorganisatie heeft de tour open...Hoi Peter, <br /><br />De tourorganisatie heeft de tour opengesteld voor teams van 6-9 man. Wij doen met twee teams van IHC Merwede mee. De teams zijn nog niet compleet, en we zullen completering zoeken buitenshuis mocht dit niet lukken. We hebben nog iets meer mensen nodig, minimaal 1, maar beter nog iets meer. <br /><br />Kop over kop rijden is met een velomobiel niet zo zinnig, dus we moeten nog een vorm vinden waarin we samenwerking kunnen vinden . Bergop moet ik afzien en op de andere segmenten zal ik op reserve kunnen rijden. <br /><br />Wellicht dat ik de tenten alvast kan opzetten bij aankomst ;-)<br /><br />Greetz<br />Rudolf. tetetetelacoursehttps://www.blogger.com/profile/01314111261966952926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-26374447363720883532014-01-18T22:12:43.718+01:002014-01-18T22:12:43.718+01:00Hoi Marcus,
Ik heb het comfort aspect goed bekeke...Hoi Marcus,<br /><br />Ik heb het comfort aspect goed bekeken, en als ruim voldoende beoordeeld, nu moet ik daarbij zeggen dat ik mijn Alleweder al beenhard heb afgeveerd (bewust, want betere wegligging dan) Op mijn woonwerk route heb ik de hoogte van de drempels bekeken, en zie hier geen wezenlijke problemen. Hij staat standaard bijv al hoger op zijn pootjes dan bijvoorbeeld de WAW. (11 cm vs 9 cm)<br />Een auto is al nauwelijks hoger (minimum is 15 cm). <br />Kleine hobbel is hierbij het pontje, waarbij ik goed schuin de klep moet oprijden. <br />Ik heb overigens niet de Hybride besteld, maar de Carbon versie die iets minder kwetsbaar leek te zijn, en ook veel betaalbaarder is. Beyss is overigens afgestapt van honingraat in de zijkanten (te teer). tetetetelacoursehttps://www.blogger.com/profile/01314111261966952926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-90700264008233684742014-01-18T21:59:00.968+01:002014-01-18T21:59:00.968+01:00Inderdaad mooie fiets. Heb m ook een tijdje gehad ...Inderdaad mooie fiets. Heb m ook een tijdje gehad in hybride, maar toch weer verkocht. Snel, zeer snel, maar voor mij persoonlijk niet comfortabel genoeg. Laat m voor de Nederlandse omstandigheden, drempels, wel iets hoger op z'n wielen zetten is mijn tip. Succes!Marcushttps://www.blogger.com/profile/10095742657207742582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2942024432680398938.post-21824281828437831122014-01-18T21:31:20.905+01:002014-01-18T21:31:20.905+01:00Hallo Rudolf, dus je gaat met je velomobiel Evo-K ...Hallo Rudolf, dus je gaat met je velomobiel Evo-K meedoen, alleen of met een groep??<br />Lijkt me ook wel wat.Peter de Rondhttps://www.blogger.com/profile/00350286083115750538noreply@blogger.com