25 aug 2014

Navire necesse est

Lac du villegusien ben ik vandaag neergestreken. Minder ver als ik had gehoopt. Toch heb ik meestal een kruissnelheid van tegen de dertig, ondanks of vanwege de kwaliteit van het wegdek. Het baart me wel een beetje zorgen want de daggemiddeldes moeten omhoog.
Soms rij ik wel eens mis, soms word je naar zandweggetjes gestuurd waar zelfs de kamelen niet zouden willen lopen, en een andere keer heb je een pad bijna helemaal uitgereden, en zie je een hek met de text "route barre", zonder omleidings mogelijkheden, weer een andere keer kom je op  een drukke verkeersweg terecht en dat is niet fijn. Soms ga je wat vroeger een camping op omdat je de volgende denkt niet te zullen vinden. Met andere woorden, info is missing. Voor het overige geniet ik wel van de tocht, en de fiets.
Groet rudolf

Ps 1: reageren op reacties is wat moeilijk.
Ps 2: Ben, een goed herstel toegewenst, ik hoorde het net, vervelend.

4 opmerkingen:

  1. Beste Rudolf,

    Wat mij helpt is de tent nat inpakken, 6 uur op en om half 8 rijden. Dan heb je overdag meer tijd om even te lummelen en ben je 's middags fit om nog een goed aantal kilometers weg te trappen.


    Succes op je reis en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon aan toegeven. Deze zgn. 'tegenslag' hoort bij het reizen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rudolf,

    Gewoon blijven volhouden, dan kom je er vanzelf. Als ik het zo lees kom je zowat dezelfde problemen tegen die allen ontmoeten op reis met de fiets\velomobiel.
    Wilco's tip is een goede, vroeg beginnen van de dag, dan heb je de hele dag het gevoel dat je "voorsprong" hebt op je schema.
    Succes verder, en geniet van het fietsen!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen